۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

حجت الاسلام معبودی:

اندیشه های شهید مطهری در جامعه برجسته شود

اندیشه های شهید مطهری در جامعه برجسته شود

قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری باید برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان برجسته‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در مجتمع شهید آوینی برگزار شد اظهار داشت: در هفته عقیدتی که از ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت ماه همه ساله در سطح سپاه و بسیج آغاز می شود باید نسبت به تبیین اندیشه های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد و نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند با این اندیشه ها آشنا کرد.

وی با بیان اینکه هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی با اندیشه های شهید مطهری است افزود: محور اصلی برنامه های هفته عقیدتی سیاسی، آشنایی آحاد جامعه با اندیشه های این شهید بزرگوار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در استان گفت: حضور در مصلا‌های نماز جمعه، برگزاری نشست بصیرتی با محوریت تبیین جایگاه و ابعاد شخصیتی امام علی(ع) در آثار شهید مطهری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری نشست مطهر در استان با محوریت اندیشه های شهید مطهری با سخنرانی حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران و تجلیل از مربیان و افسران عرصه فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: همایش هم اندیشی اعتقادی و دیدار با خانواده شهدا در عرصه فرهنگ و جهاد در سنگرهای علمی و فرهنگی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی در استان است.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش پیشتازان وحدت حقیقی ویژه روحانیون و طلاب، برگزاری نشست های بصیرتی در طول هفته عقیدتی، برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات کتاب خوانی از آثار شهید مطهری در استان و حضور در مزار شهدای گمنام را بخشی از برنامه های اجرایی در این هفته برشمرد.

این مسئول یادآورشد: با توجه به اینکه دشمن در تلاش است بین آثار شهید مطهری و جوانان فاصله ایجاد کند و هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی با اندیشه های شهید مطهری است.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: همایش مربیان سپاه استان به استناد۷۰ نفر، محافل انس با قرآن، مسابقات ورزشی، تجلیل از مسئولین اسبق عقیدتی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های اندیشه سیاسی از جمله برنامه های هفته عقیدتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به ویژه برای حوزه فرهنگی است چراکه این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان محسوب می‌شود.

ستوانیکم پاسدار رضا ابراهیمی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز درادامه این نشست از اجرای ۳۸ برنامه در هفته بسیج فرهنگیان در استان با هدف تبیین نقش معلمان بسیجی در استان خبر داد.

وی ارائه خدمات رایگان به فرهنگیان شاغل و بازنشسته در دو درمانگاه پاکروان و امام خمینی (ره)، اعزام معلمان نمونه استان به تهران برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و حضور فرهنگیان در گلزار شهدا را از مهمترین برنامه ها در هفته بسیج فرهنگیان اعلام کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: برگزاری آیین گرامیداشت هفته معلم با حضور مسئولان، تجلیل از معلمان بسیجی نمونه،  اعزام رایگان ۳۰ معلم نمونه به مشهد مقدس و برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

کد خبر 2563291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha